REGULAMIN OŚRODKA
Uiszczenie opłaty za pobyt oznacza akceptację poniższego Regulaminu.
1.Postanowienia ogólne
- Ośrodek Domki letniskowe „DUKAT” świadczą usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych. Przedmiotem usługi jest jedynie wynajem domków letniskowych, nie zapewniając bieżącej usługi i ochrony obiektu oraz wyposażenia w artykuły higieniczne i konsumpcyjne.
- Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu domków letniskowych. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- W momencie dokonania rezerwacji i wpłaty zadatku – umowę najmu uważa się za zawartą.
- Osoby korzystające z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do natychmiastowego opuszczenia obiektu bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.
2. Rezerwacja, zasady płatności, zakwaterowanie
- Rezerwacja dotycząca wynajmu domku następuje w momencie wpłynięcia na podane konto zadatku, o którym mowa w pkt. 1.3 w ciągu 3 dni (liczy się data zaksięgowania na koncie odbiorcy). Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulowanie wstępnej rezerwacji.
- W przypadku odwołania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
- Opłata za pobyt uiszczana jest z góry przez Najemcę w dniu przyjazdu przy dokonywaniu formalności meldunkowych, w przeciwnym wypadku domek nie zostanie przekazany. Najemca zobowiązany jest okazać Właścicielowi Ośrodka dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport lub legitymację).
- W dniu przyjazdu jest pobierana kaucja zwrotna w wysokości 300 zł na poczet zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia sprzętu będącego na wyposażeniu Ośrodka.
- W dniu przyjazdu pobierana jest również opłata klimatyczna do Urzędu Miasta Mielno według obowiązującej stawki za osobę na dany sezon.
- Doba hotelowa w naszym Ośrodku rozpoczyna się od soboty/niedzieli od godz. 16.00 a kończy się w sobotę/niedzielę o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
- Zakwaterowanie (przyjazd i wyjazd) nie może odbywać się podczas ciszy nocnej (22:00 – 8:00).
- W dniu przyjazdu na teren obiektu każdy z Państwa będzie mógł wjechać lub wejść nie wcześniej niż 2h przed zameldowaniem tj. godz. 14:00
Jeśli Państwa domek będzie gotowy wcześniej skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie telefonicznie. - W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Wynajmujący zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie Właściciela Ośrodka.
- Najemca staje się odpowiedzialny za stan przedmiotów znajdujących się na wyposażeniu domku z chwilą przejęcia klucza. Wszelkie usterki techniczne powinny być natychmiast zgłaszane. Brak uwag ze strony Najemcy co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Najemca nie ma zastrzeżeń, co do całego domku, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
- W sezonie letnim wynajmujemy domki na minimum 7 dni od soboty/niedzieli do soboty/niedzieli.
- Dla komfortu wypoczywających cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00 – 8.00. Osoby postronne mogą przebywać na terenie obiektu do godz. 22:00 wyłącznie za zgodą Właściciela Ośrodka. Po godzinie 22:00 prosimy osoby nie zameldowane o opuszczenie terenu Ośrodka.
3. Użytkowanie i odbiór domku
- Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
- Za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach oraz parkujące samochody właściciel ośrodka nie odpowiada.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Najemcy, który przyjmuje do wiadomości, że parking znajdujący się na terenie kompleksu jest parkingiem ogrodzonym, bezpłatnym i niestrzeżonym.
- W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, smażenia ryb oraz palenia świeczek. W przypadku niezastosowania się do powyższego – Najemca ponosi koszty dezynfekcji domku.
- Grillujemy w miejscu wyłącznie do tego przeznaczonym. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest do nadzorowania go podczas palenia, zagaszenia oraz do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu. Węgiel we własnym zakresie.
- Zabronione jest używanie w domkach, grzejników elektrycznych, grzałek i innych (nie należących do wyposażenia domków).
- Opłata za zgubiony klucz 50 zł/sztuka.
- Ośrodek zastrzega sobie prawo rezygnacji z rezerwacji pobytu bez podania przyczyny z przyczyn uzasadnionych i niezależnych od Ośrodka do 4 tygodni przed planowanym przyjazdem.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego realizacji, Ośrodek nie dokonuje zwrotu opłat za poniesione świadczenia.
- Osoby dorosłe, rodzice, opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na terenie Ośrodka oraz na placu zabaw.
- Odbiór i zdanie domku odbywają się w towarzystwie Właściciela.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza w trybie natychmiastowym. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Właściciela, zapłaty za poczynione uszkodzenia oraz opuszczenia obiektu.
- Przed wyjazdem Najemca jest zobowiązany przekazać/zdać domek w takim stanie, w jakim go zastał.
- Prosimy o pozostawienie porządku w domku. W przypadku nieposprzątania domku przed wyjazdem (umyte podłogi, zmyte naczynia, wyrzucone śmieci itp.) będzie pobierana oplata – 70 zł – tytułem końcowego sprzątania. W razie potrzeby środki czystości dostępne u Właściciela Ośrodka.
- Istnieje możliwość przyjazdu z psem po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem Ośrodka (wyłącznie małe rasy). Pies powinien mieć swoje posłanie oraz poruszać się wyłącznie na smyczy na terenie Ośrodka. Prosimy o niezostawianie psa samego w domku. Za zachowanie pupila oraz ewentualne szkody przez niego wyrządzone odpowiedzialność ponoszą jego właściciele.
- Parking jest bezpłatny dla gości Ośrodka, do jednego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe gratis
REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.
- Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- Z urządzeń zamontowanych na placu zabaw należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem
- Na plac zabaw nie wolno wyprowadzać psów.
- Zakaz jazdy rowerem i gry w piłkę na terenie placu zabaw i Ośrodka.
- Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
- Z urządzeń na placu zabaw nie korzystają osoby dorosłe.
Szanowni Państwo!
Mamy nadzieję, że za pomocą powyższego regulaminu uda nam się zapewnić Państwu spokój
i wypoczynek w naszym Ośrodku a jednocześnie zapewnić jego sprawną organizację.
Służymy pomocą i jesteśmy do dyspozycji.
Właściciele DOMKÓW DUKAT
Na życzenie nie odpłatnie wypożyczamy:
- łóżeczko turystyczne
- krzesełko do karmienia
- żelazko
- deska do prasowania